VVD Schagen organiseert glasvezel informatieavond

De Schager VVD organiseert op vrijdagavond 2 november 2018  een openbare bijeenkomst in De Jonge Prins in ’t Zand. Hoofdthema van deze avond is het aanleggen van een glasvezelnetwerk in onze regio. Om een beeld te geven van de mogelijkheden voor de gemeente Schagen is Kabeltex uitgenodigd, het bedrijf dat op Texel al ruim dertig jaar een eigen glasvezel- /kabelnetwerk exploiteert en binnenkort een netwerk gaat aanleggen in Hollands Kroon. De inloop is vanaf 19:30, en van 20:00 tot 22:00 zal het programma plaatsvinden.

De VVD-fractie wil een goede internetverbinding voor alle inwoners, maar ziet dat de huidige initiatieven van de gemeente Schagen nog tot niets leiden. Op Texel is door Kabeltex het afgelopen jaar gestart met de aanleg van een netwerk in het buitengebied en binnenkort wordt een aanvang gemaakt met de aanleg in het buitengebied van Hollands Kroon, waardoor de inwoners in die gemeente binnenkort de beschikking hebben over een snelle internetverbinding met alle bijbehorende diensten. De Schager VVD nodigt belangstellenden uit om samen met de fractie te luisteren naar de aanpak van Kabeltex en mogelijkheden te ontdekken die er wellicht zijn.

Vragenuurtje

Tijdens de openbare bijeenkomst is er gelegenheid om vragen te stellen / opmerkingen te geven over het glasvezelproject of andere onderwerpen.

Gratis toegankelijk

De bijeenkomst is gratis toegankelijk en ... het eerste kopje koffie krijgt u van de VVD. Heeft u vragen? Stuur dan een bericht aan secretaris@vvdschagen.nl.