Afvaardiging lokaal netwerk Den helder-Schagen aanwezig op algemene ledenvergadering Noord-Holland

Bestuursleden Arian Minderhoud en Jan Bouwes waren samen met VVD leden Peter Vlam en Martien Baltus aanwezig op de algemene ledenvergadering van de VVD Regio Noord-Holland.

Op 20 maart 2019 vinden er verkiezingen plaats voor de Provinciale Staten. Tijdens de algemene ledenvergadering is Cees Loggen unaniem benoemd tot lijsttrekker voor de Provinciale Staten verkiezing. Cees is op dit moment al gedeputeerde voor onze mooie provincie, en gaat met al zijn bestuurlijke ervaring er een mooie campagne van maken.

Wij als lokaal netwerk Den Helder- Schagen zijn tevens verheugd te melden dat we ook drie mensen mogen leveren voor de kandidatenlijst van de Provinciale Staten verkiezingen. Uit Schagerbrug staat Arjan Ligthart, oud-bestuursvoorzitter, op de groslijst. Uit Den Helder staan Hanneke Kaamer van Hoegee en Damian Dekker op de groslijst. Het is nog niet bekend welke plaats op de lijst Arjan, Hanneke en Damian hebben, dit wordt bekend op de algemene ledenvergadering van 7 november. U gaat de komende tijd nog veel van Arjan, Hanneke en Damian horen!

Tijdens de drukbezochte vergadering is, na discussie over een dertigtal amendementen, ook het verkiezingsprogramma vastgesteld. Hierover later meer informatie!