Roel Takes

Roel Takes woont samen en is vader van 3 volwassen kinderen, 2 kleinkinderen, een schoon- en 2 bonuskinderen. Hij heeft in Sint Maarten, Dirkshorn en in verschillende wijken in Schagen gewoond. Roel is bijna 11 jaar (in de periode 2006-2018) lid geweest van de gemeenteraad in Schagen, heeft in die periode deelgenomen in de Auditcommissie en raadscommissies binnen alle domeinen en is vicefractievoorzitter geweest.

Hij werkt sinds 1985 als militair bij Defensie. Naast verschillende operationele functies en missies, is hij veel werkzaam geweest in het financiĆ«le en nu ook in het vastgoed domein. Hij heeft hiervoor verschillende HBO- en universitaire opleidingen afgerond

Roel heeft verschillende bestuursfuncties bekleed in het bestuur van de VVD afdeling Heerhugowaard, Het Rode Kruis Schagen, WijkcomitƩ Schagen MidMid, Stichting Sail Den Helder en Stichting Witte Raaf in Den Helder. Roel doet aan hardlopen en pakt regelmatig de racefiets. Hij heeft zich ingezet voor de veteranen.

Roel wil zich de komende raadsperiode inzetten voor een voorspelbare en sluitende en begroting, betaalbare en eerlijke heffingen, sport en infrastructuur. Hij denkt in kansen en processen, het glas is half vol, hij zoekt verbinding, is betrokken en een teamspeler.

Roel:"Stem ook op de Schager VVD. Samen maken we de gemeente Schagen nog mooier en sterker!"

Contact:
r.takes@raadschagen.nl