Informatieavond Mantelzorgcentrum voor Schager VVD en belangstellenden

Op woensdagavond 19 juni om 19.30 uur organiseert het Mantelzorgcentrum Schagen in samenwerking met De Schager VVD een informatieve avond. Marianne Weel, Consulent Mantelzorg, ontvangt de gasten in het Mantelzorgcentrum en informeert hen over de dienstverlening.

De VVD ziet dat er in onze gemeente veel inwoners zijn die de zorg voor een naaste op zich nemen. Dat vraagt de nodige energie van betrokkenen. Om te horen welke mogelijkheden er zijn om mantelzorgers te ondersteunen in hun zorgtaken laat de fractie zich informeren door mensen die zich dagelijks in het werkveld bevinden. Na de presentatie van Marianne Weel is er ruimte voor een open gesprek met raadsleden over politieke onderwerpen.

Belangstellenden zijn van harte welkom om de avond bij te wonen. Aan hen wordt gevraagd om zich vooraf aan te melden via secretaris@vvdschagen.nl. Het Mantelzorgcentrum is gehuisvest aan de Witte Paal 347, 1742 LE te Schagen.