VVD Schagen ontvangt Tweede Kamerlid Hawre Rahimi

Vandaag bezocht VVD-Tweede Kamerlid Hawre Rahimi onze gemeente. De heer Rahimi was ondernemer en houdt zich in de kamer bezig met het midden- en kleinbedrijf en ondernemerschap. De VVD bood lokale ondernemers de gelegenheid om één op één met hem in gesprek te gaan. Lijsttrekker Angelique van Wijk: “Zij voorzagen hem van verfrissende ideeën en kritische geluiden, wat door Hawre Rahimi gewaardeerd werd en zijn beeld op bepaalde situaties aanscherpte. Een inhoudelijk waardevolle ochtend.”

Als fractie hebben wij regelmatig contact met partijgenoten bij provincie en Rijk, waar de VVD deel uitmaakt van de coalitie. Wij geven signalen af naar partijgenoten die invloed hebben op de besluitvorming. Daarbij is ons partijprogramma, dat na gesprekken met inwoners tot stand kwam, leidend en kunnen ook actuele zaken een rol spelen. Dat levert aantoonbaar meerwaarde op voor onze inwoners.

V.l.n.r.: Jur Perton (VVD), Willem van de Sande (VVD), Peter Vlam (VVD), Hawre Rahimi (VVD), Niek Hietberg (Lekker naar Zee) en Angelique van Wijk (VVD).