Dank voor uw stem tijdens de Provinciale Statenverkiezing!

Als lokale partij zijn we erbij gebaat dat we korte lijnen hebben met goede mensen op goede plekken bij de provincie, om zoveel mogelijk voor onze gemeente te bereiken en zoveel mogelijk input te kunnen geven aan provinciaal beleid. U hebt ons daarbij geholpen!

Met stip op één
De VVD kreeg in totaal 3140 stemmen in de gemeente Schagen, waarvan er 767 naar onze lokale kandidaat Claudio Blok gingen. We waren daarmee 'met stip' de grootste partij die namens u vertegenwoordigd is in zowel de lokale politiek als de provinciale en landelijke politiek.

We concluderen dat onze inzet opvalt en dat u uw vertrouwen daaraan geeft. We zien dat als een groot compliment, waarvoor onze hartelijke dank. We gaan op deze voet verder en blijven ons best voor u doen. Mede dankzij u komt de VVD wederom als tweede partij in de provincie uit op 8 zetels. De coalitiegesprekken vinden nu plaats, als lokale partij wachten we deze met belangstelling en goede hoop af.